Bestil nu og få FelineBox'en med det samme!



FAQ - Oftest Stillede Spørgsmål



  • Hvad er FelineBox?
    FelineBox’en er en månedig Goodiebox med forkælelse til dig og din kat, boxen leveres hver måned med nyt og spændende indhold. FelineBox’en leveres fyldt til randen med legetøj, aktivitetslegetøj, snack, godbidder, pleje eller mad til katten.

    Vi udvælger selv vores produkter og derfor er hver måneds indhold forskelligt. Når vi udvælger produkter ligger vi stor vægt på variation, nyheder, sunde produkter og bruger derfor mærker som KONG, Hills, Royal Canin, Hunter, Buster, Trixie, Planet Pet, Alpha spirit og mange flere.

    Der er altid mellem 5-6 produkter i hver måneds box. Det kan varigere for hver måned fordi vi mener at kvalitet har stor betydning og derfor stræber vi efter at finde kvalitets produkter fra de bedste producenter.
  • Hvad er der i en FelineBox?
    Det er et godt spørgsmål. Vi er altid på udkig efter det bedste og sjoveste indhold så FelineBox’en altid overrasker hjemme i stuerne. Normalt vil FelineBox’en indeholde 5-6 forskellige ting, sjovt kvalitetslegetøj, lækre godter.

    Det kan varigere for hver måned fordi vi mener at kvalitet og sikre produkter har stor betydning og derfor stræber efter at finde kvalitets produkter fra de bedste producenter og anerkendte leverandører som opfylder alle krav i dansk lovgivning.

    Da vi er opmærksomme på at katte kan have deres egen mening, så har vi selvfølgelig tilfredshedsgaranti, så skriv bare til os hvis der er noget der ikke kunne bruges.
  • Hvad er der i den næste box?
    Hver måneds FelineBox er forskelligt og skal være en overraskelse! Men vi vil meget gerne hører hvis i har forslag til indhold eller ønsker FelineBox fra en af de tidligere måneder. Skriv til os på info@felinebox.dk eller via vores Facebookside www.facebook.com/felinebox.
  • Hvornår sender i FelineBox’en ud?
    FelineBoxe sendes som udgangspunkt den første hverdag i måneden og er fremme i løbet af 1-4 hverdage. Hvis du gerne vil have din FelineBox med det samme, kan du skrive det i kommentarfeltet ved tilmelding, sende os en e-mail på info@felinebox.dk eller ringe til os, så sender vi den til dig.
  • Hvad hvis jeg har 2 eller flere katte?
    Vores erfaring er at 2 katte godt kan dele én FelineBox, men du vælger helt selv om man vil have flere. Ved tilmelding anbefaler vi altid at du skriver alle navne så vi kan se hvor mange der er om FelineBox’en.

    Du kan bestille flere FelineBoxe for at sikre den rette forkælelse derhjemme. Du kan bestille flere boxe ved at:
    • lave flere tilmeldinger med forskellie katte navne
    • skrive i kommentarfeltet hvor mange boxe der skal sendes
    • kontakte os på e-mail eller telefonen, så retter vi din tilmelding.

    Vi anbefaler altid man starter med 1 FelineBox, for det er altid muligt at ændre sit valgt hvis der skulle være behov for mere forkælelse.
  • Min kat har allergi. Har i allergivenlige boxe?
    Vi vil altid gøre vores bedste for at sammensætte den rigtige FelineBox til netop din kat, så hvis den for eksempel har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det i kommentarfeltet ved tilmeldingen, så sørger vi for at tage hensyn til det under pakningen og erstatte produkterne med nogle allergivenlig til netop din kat.

    Du kan også skrive til info@felinebox.dk hvis du har spørgsmål til indholdet eller har andre spørgsmål.
  • Hvordan tilmelder jeg?
    Tilmelding kan ske via www.felinebox.dk

    1. Du kan klikke på "Tilmeld her" knappen.
    2. Vælg din startperiode
    3. Udfyld din leverings -og betalings informationer, hvorefter du vil modtage en bekræftelse på e-mail.

    Skulle der opstå problemer med tilmelding via hjemmesiden, så sidder vi klar på telefonen for at hjælpe dig. Ring på telefon 71 99 71 09.
  • Hvordan deltager jeg i FelineBox konkurrencer?
    Du kan deltage ved at følge vores Facebookside: https://www.facebook.com/FelineBoxDanmark

    Vi byder alle velkommen til at vise deres katte frem, for hvilken kat vil ikke vise sig frem og vi holder løbende konkurrencer, hvor man kan vinde ekstra produkter eller en gratis FelineBox. Skulle du i forvejen være medlem hos FelineBox, så er månedens box selvfølelig gratis.
  • Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger?
    Hvis du har fået nye kunde oplysninger kan du sende dem på e-mail til info@felinebox.dk Dette gælder alt fra kattens navn, telefonnummer, e-mail eller adresse.

    Har du fået nyt betalingskort skal du bare sende os en email, så sender vi dig et link hvorfra du kan opdatere dit betalingskort.
  • Reklamation
    Der afgives ikke selvstændig reklamation eller garanti for produkterne, men vi vil så vidt muligt forsøge at erstatte beskadige varer eller supplerer med andet i samme prisklasse for at sikre den bedste oplevelse hos FelineBox.

    Kontakt os gerne hvis du har modtaget beskadige varer eller hvis noget af indholdet er gået hurtigt i stykker, så finder vi en løsning.
  • Fortrydelsesret & returnering
    Der er 14 dages fuld fortrydelsesret på dit køb, fra det tidspunkt hvor du modtager den første FelineBox.

    Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret skal du indenfor 14 dage fra modtagelsen af din første FelineBox sende os en utvetydig meddelelse om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Det er altså ikke nok blot at returnere varen, eller undlade at hente den på posthuset.

    Vi tilbagebetaler beløbet for månedens box, når den returnerede vare modtages i ubrugt og ubeskadiget stand. Det er dig som køber der dækker udgiften til returfragten efter dansk lovgivning.

    Returnering skal ske til:
    FelineBox.dk
    Naverland 29-31
    2600 Glostrup
  • Hvad koster fragten?
    Fragtprisen er 39kr. til danske adresser. FelineBox sendes som udgangspunkt uden omdeling, det vil sige at de bliver leveret til nærmeste posthus/postbutik/pakkeboks.

    Du kan dog altid skrive til os hvis du har et ønske om at den bliver leveret hjem til. Det tager Post Danmark 20 kr. ekstra for.
  • Hvorfor er der prisforskel?
    Grunden til der er prisforskel på 1, 3 og 6 måneder er ved længere periode du vælger er det nemmere for os at planlægge de kommende måneder og derfor hente tilbud fra leverandører, så vi kan gøre FelineBox’ens indehold mere interessant og af bedre kvalitet.

    Jo længere startperiode du vælger at modtage FelineBox, jo billigere kan vi tilbyde FelineBox’en.
  • Hvordan kan jeg betale?
    Når du tilmelder dig her på siden kan du betale med Visa/Dankort, MasterCard og American Express.

    På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke betaling med almindelig Dankort, kun Visa/Dankort. Der betales kun for én måned af gangen, efterfølgende måneder trækkes også automatisk når den pågældende månedens box er afsendt.
  • Hvornår trækker i betaling fra min konto?
    Vi trækker betaling d. 1. i måneden.

    Der kan gå et par dage før det vises på din konto afhængig af hvilken bank du benytter. Der trækkes kun for én måned af gangen.
  • Hvordan opsiger jeg FelineBox medlemskab?
    Ønsker du at opsige dit medlemsskab hos FelineBox skal du bare logge ind på "Min side" og opsige dit medlemskab. Bemærk at du skal opsige senest d. 15. i måneden for ikke at få næste måneds FelineBox. Det skyldes at vi starter pakningen her. Vær opmærksom at hvis du har valgt at modtage FelineBox i en bestemt periode, så vil din opsigelse træde i kraft når den periode du valgte ved din tilmelding er gået.





Levering med Post Nord

Vi tager imod

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 71997109 eller skriv til info@felinebox.dk